A wish for something more.

Halmstad var kul. 6 dagar fyllda med badminton satte sina spår på kroppen och det dröjde inte länge förrens man gick som en gammal tant. Dagarna såg väldigt likadana ut, så det finns inte så mycket att säga om dom, men kul var dom iallafall ;) Det var lite tråkigt att åka hem, men eftersom det var Yran gick det bra ändå :) Och vilken bra lördag jag hade. Vi såg Hello Saferide, Amy MacDonald, Anna Järvinen (Då fick man sitta i sköna stolar!) Lady Gaga och Timbuktu. Alla var ju bra,men Hello Saferide och Amy MacDonald var ändå en klass högre. Mitt sällskap var Ebba och Sofie, mycket trevligt och den sistnämnda var helt enkelt grym på att trängas genom folkmassan! Man träffade mycket folk, både nyktra och lite mindre nyktra ;) Dock såg jag inte en skymt av två Stugun-bor och det var ju tråkigt. Men nu är Yran slut och jag längtar redan tills nästa år! Nu ska jag åka och hämta tillbaka min Ipod från Karro, hej då.

Now I must say goodbye.
Keep telling myself ''now don't you cry''
But I'm here where I belong
I'll see you soon, it won't be long.

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag tror jag lyckades träffa dem båda alla dagar faktiskt :D

2009-08-03 @ 19:11:16
URL: http://minnachristina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du tror att du gjorde det, Minna? ;)

2009-08-03 @ 19:12:17
URL: http://hellojohannaa.blogg.se/
Postat av: Minna

he he he

2009-08-03 @ 21:47:38
Postat av: Bosse

Åh,Johanna, du vet inte hur ledsen jag var över att jag inte fick träffa dig (och Minna) på lördagen!!

2009-08-03 @ 23:32:37
URL: http://miraoliviajosefine.blogg.se/
Postat av: Minna

Bosse har bättre minne än mig ;)

2009-08-04 @ 12:56:38
Postat av: ebba

jag är faktiskt också ganska säker på det, hehe. JAG MED. <3

2009-08-04 @ 22:40:55
URL: http://ebbapebba.blogg.se/
Postat av: fd

impad trots att du inte fick lära dig några tjyvknep? hallå, ursäkta hunden! hallååå!!

2009-08-05 @ 20:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0