Turn into something beautiful.

Världens bästa helg har jag haft. Om ni tänker er bland de bästa konserterna ni kan föreställa er och så lägger ni på lite till, då får ni Coldplay. Biljetterna var inte speciellt billiga, men det var verkligen värt varena krona. Det var 33 000 människor inne på Stockholms Stadion den kvällen så det var allsång på högsta nivå.Sedan hann vi ju med en massa shopping och Gröna Lund med, även om det inte blev så mycket köpt för min del. Men helgen har varit sjukt rolig, många roliga händelser som typ när vi ska handla på Seven Eleven ( Vi blev lite stammisar där) Jag ska betala med kortet, sätter inte in det rätt i maskinen och efter killen i kassan sagt nej 4 gånger får jag till det, yeeey. Stockholm var iallafall en perfekt avslutning på sommarlovet, för imorgon blir det skola, Spsk08 och klasskompisar!

Lite bilder från Stockholm, några av dom kommer från Minnas blogg.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0