I was filled with so much hate until I saw the Golden Gate.

Först Pause, sedan Subway och efter det McDonalds. Dessa tre ställen hann vi med med bara någon timmes mellanrum idag. Jag borde nog också skriva att alla åt inte på alla ställen heller. Hm...det där kändes lite komplicerat men hoppas ni fattar ändå. Vi träffade Göran med, vi lyckades nog få till en hyfsad konversation. Det första vi sa till varandra efter vi hade gått därifrån var : Såg ni att han hade nya skor? Ja...hmm...Man har också fått fått höra många roliga historier från Yran, det har nästan varit så att man har gråtit av skratt. Minna sa nyss : Jag är fortfarande hög på bra känslor. Det var nog dagens citat det. Nu ska jag ut och göra elljusspåret osäkert och sedan hoppas vi på en tur till Valla. Goodbye.

Jag saknar dig, Josefine :)

But you, and you, and you and you
you're just a animal developed into
You and you and you and you
a monkey needs to dance so do you.

Kommentarer
Postat av: sabbe

Hahahahaha:) <3

2009-08-05 @ 17:49:11
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/
Postat av: José

SAKNAR MINA SMÅ FIKARE <3

2009-08-05 @ 20:37:31
URL: http://miraoliviajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0