If I'd fall, would you pick me up?

Nu tyckte jag att det var dags att skriva lite här. Det sker ju inte sådär jätteofta. Minna tyckte att jag skulle skriva om henne i det här inlägget...hm...Hon tyckte också att jag kunde skriva om våra dagar på skolan. Det är ofta man skrattar så man får ont i magen där. Jag vet, det låter konstigt, på skolan av alla ställen. Till och med när vi har jobbiga lektioner så skrattar vi ofta, inte alltid, men ofta. Minnas skratt är det som hörs högst, hon går upp i 120 på 2 sekunder. Ja, typ så men jag gillar det :)
Snart är det jul, har jag köpt någon julklapp då? Nej. Jag vet precis vad jag måste göra i helgen. Imorgon blir det knytis. Jag tror jag ska ta med mig en burk pepparkakor, jag gör det lätt för mig ;)


Kommentarer
Postat av: sabbe

Först och främst: äntligen ett inlägg:) Hiihi sen så tycker jag att de är bra att du tar med dig pepparkakor för jag glömde mitt fika hemma på köksbrodetb så då kan jag ta en pepparkaka av dig;P Höhöh smart tjej! Haha Minnas skratt går verkligen snabbt upp i varv men de är så gulligt <3

2009-12-16 @ 12:39:12
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/
Postat av: Minna

Nörd du är sabina, novellkommentarer bara för att vi säger du blivit dålig på att kommentera haha <3

2009-12-16 @ 16:57:29
URL: http://minnachristina.blogg.se/
Postat av: sabbe

Hahah jaa men det var antingen att skriva en lång eller flera korta och då tyckte jag att en låång var bättre:P <3

2009-12-17 @ 07:06:34
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0