Under my umbrella.

Tydligen har jag namnsdag, det visste jag inte förren Caroline skickade ett sms imorse. Men grattis alla Johanna på namnsdagen då ;) Idag blev det stan med Rebecca, jag kom hem med 3 påsar. Det är sannerligen mer än vad jag brukar komma hem med ändå. När vi gick där under paraplyet började vi fundera över hur det kom sig att människor som har totalt olika åsikter ändå kan vara bra kompisar? En konversation med Rebecca kan ofta se ut se här : Jag tycker så...Men nej, det gör inte jag....Men jo....Men nä...Jo...NÄ! Jag är inte säker på att vi egentligen kom fram till något, men det där var en av dagens filosofier iallafall ;)



Någon bild jag hittade, från i höstas tror jag.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

nej!

2009-07-21 @ 16:35:23
URL: http://sandrarebeccca.blogg.se/
Postat av: Minna

Jag tänkte smsa, men glömde.

2009-07-22 @ 20:29:44
Postat av: ebba

jag älskar dig, johanna. PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2009-07-23 @ 16:23:45
URL: http://ebbapebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0