Forget where we came from.

Lördagen var en bra dag. Efter spring på Birsta åkte vi in till stan där vi virrade omkring lite till och åt. Efter det blev det Marit Bergman och Tomas Ledin. Tack för den dagen. Sedan fick jag besök av Stina, bland annat gick vi på bio och såg The Proposal. Och om jag inte har alldeles fel så gillar Minna killen som spelar huvudrollen i filmen? ;) Mamma som hade sett filmen förut sa att den var jättebra och där måste jag hålla med faktiskt. Det enda dåliga var väl att jag åt upp allt godis innan filmen hade börjat, men där tror jag att jag får skylla mig själv dock...Aja, men nu avslutar jag detta inlägg med några bilder från Sundsvall. God kväll!


Kommentarer
Postat av: sabbe

YEAH!

2009-07-08 @ 21:15:02
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/
Postat av: Anonym

så snygg !

2009-07-08 @ 23:07:23
Postat av: /Minna

2009-07-08 @ 23:07:35
Postat av: Sara

Johanna det chockar mig att du skaffat blogg utan att berätta för blogg älskaren Sara!! :O



Föresten det där med godiset, händer inte det varje gång :)?

2009-07-09 @ 01:28:09
URL: http://aras.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0