Ironic.

Summering av fredagens klassfest = Mycket kul. Var en trevlig kväll då temat var Usa, Mexico eller Frankrike. Jag drog på mig en I love N.Y tröja, sedan var min klädsel i princip klar. Det dansades mycket och det togs också en massa bilder, troligtvis ( Om tekniska jag lyckas få till det ! ) kommer det en bild i slutet av inlägget. Tyvärr är det omöjligt för mig att visa alla bilder, men alla bilder från kvällen finns dock på facebook. Jag lovar er, vissa bilder är snyggare än andra ;)
Ja, igår var det utbildningsdag för sommarjobbet också. Det stod att det skulle hålla på från 9-13, klockan 11 var vi klara :)
På kvällen begav vi oss till Olivia, god mat och jättetrevligt var det där. Idag var dagen då jag och Rebecca började sommarjobba på ett ålderdomshem. Det var....speciellt, kul ibland och lite mindre kul ibland ;) Dagens kommentar kom från en 80-åring tant till Rebecca : Nemen, vilken ball tröja du har! Vi får se vad morgondagen bjuder på...



Kommentarer
Postat av: Oscar

Bra jobbat med bilden ;) den var väldigt fin haha

2009-06-16 @ 21:46:58
Postat av: Jossebosse

love you!

2009-06-16 @ 23:19:17
Postat av: sofiac

pussssssssssssssssssssssssssssss på dig

2009-06-18 @ 19:01:44
Postat av: Ebba

du är minsann teknisk du, min vän ! :)

2009-06-24 @ 11:34:25
URL: http://ebbapebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0