Missing you, missing me.

Det var fem dagar sedan jag skrev sist, fem dagar som har gått väldigt snabbt. Vad har jag gjort under dessa dagar då? Hmm, jobbat of course ! Jag och Rebecca börjar på riktigt haj på det här med ålderdomshem ;) Det går riktigt bra nu ( Till skillnad mot första dagen :) ) men det kommer ändå bli grymt skönt att få sommarlov på riktigt. Sedan har det ju varit midsommar med, det var en riktigt trevlig kväll ! Tack för den !
Igår fyllde min moster 40 år, det börjades på Boda Borg där vi sprang runt i olika banor och körde laserhall. Sedan bar det av hem till dom där vi åt middag och så, men då var det kallt och myggigt så Boda Borg var roligast ;)
Badminton blev det ikväll, gick riktigt bra och en sak till som är värd att nämnas innan jag avslutar detta inlägg : Sabina är hemma nu !

Those are all very beautiful words.
But actions speak louder, in case you haven't heard.

Kommentarer
Postat av: sabbe

Mmm I'm Home! :)

2009-06-21 @ 21:07:00
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/
Postat av: josä

Missing you :)

2009-06-22 @ 23:53:40
URL: http://miraoliviajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0