Do you talk in the middle of Seinfield?

Ett helt läsår. Så lång tid har nu gått sedan den där dagen då jag gick upp till Wargens aula på spagetti-ben. Oj, vad snabbt det har gått men oj, vad kul vi har haft. I höst blir vi SPSK08 istället för SP08F, vissa lämnar  nu klassen för andra inriktningar och vissa lämnar till och med landet. Men än är det inte riktigt slut, vi får ju inte glömma klassfesten ikväll ;)
Ja, men som ni kanske redan har förstått så har jag haft skolavslutning idag. Musik, tårta och lite annat bestod den av.
Sedan spurtade vi ned till bussen för att åka till Valla och ja, det var väl trevligt där. Sedan tillbaka in till stan och vi sprang verkligen mellan busshållsplatserna. Karro slog nog världsrekord på 400 meter då och hon gjorde också så att vi hann med bussen, duktig tjej det där! Sedan skulle vi leta rätt på Färjemansgatan 37, vet ni vart det ligger? Nä, det visste jag inte heller så vi fick oss en ordentlig promenad. Men nu, nu ska jag tillbringa lite tid framför TV:n och Desperate Housewives.

Tack hej, leverpastej.

Kommentarer
Postat av: sabbe

SOMMARLOOOOOOOOV<3<3

2009-06-12 @ 16:47:49
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0