The start.

Ja, det här med blogg. Jag är inte alls säker på att det är min grej, men efter många och djupa funderingar har jag bestämt mig för att ge det ett försök. Den stora frågan måste ju utan tvekan vara : Vad skriver man egentligen om? Så jag frågade Sabbe, en vän som har bloggat ett tag nu och då fick jag svaret : Skriv om dina dagar ! Ett klokt förslag ( Bra svar där, Sabbe ! ) men ja, jag måste ändå medge att mina dagar ser ganska likadana ut...Skola är ett ställe jag vandrar till på dagarna ( Eller ärligt talat blir det oftast buss ! ) Jag går i världens bästa klass SP08F och lektionerna är väl som dom är, finns inte så jättemycket att säga om dom. En sak jag gillar är att spela badminton, BMK Boston är en klubb med nästan bara trevliga människor ;) En annan sak som jag brukar göra är att vara med mina kära vänner, vi är speciellt duktiga på att fika och äta överhuvudtaget tycker jag.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Jag befinner mig i chocktillstånd ;)

2009-06-08 @ 21:54:04
Postat av: Karrooo

fika är de vi gör bäst:D

2009-06-08 @ 22:03:17
Postat av: Minna

Här har man redan många läsare ser jag....

Bra att du börjat blogga nu Johannes, trots att det tog x antal månader. Vi vill se bilder sen också :)

2009-06-08 @ 22:09:38
URL: http://minnachristina.blogg.se/
Postat av: sabbe

Yeah! jag tyckte mitt förslag var bäst! <3

2009-06-08 @ 22:12:57
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/
Postat av: fd

Jaha nehe,det här var ju trevligt! Bloggens höjdpunkt är ju annars (sorry, jag vet, men de kanke kommer roligare saker senare men just nu…) ändtarmsbesvär är vanligt hos blivande mammor. Det var ju skitkul! Haha får man välja reklam???

2009-06-08 @ 22:42:51
Postat av: Linn

HOLA! wow coolt att du har skaffat blogg! men adjö betyder inte adjö för alltid eller hur?

2009-06-09 @ 16:54:18
URL: http://linnochcompany.blogg.se/
Postat av: Ebba

haha, även "där nästan alla är trevliga" . ochja, jag räknar migsjälv som trevlig :D Puss ! <3

2009-06-10 @ 13:15:06
URL: http://ebbapebba.blogg.se/
Postat av: Oscar

Hahahaa jag vill se johanna försöka lägga upp en bild ;) lycka till med det :D

2009-06-10 @ 22:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0