Någon dag kanske jag kör över dig här utanför.

Mordisk rubik på inlägget kanske, men Minna tyckte det passade bra efter matteprovet. Bästa svaret (Även om det nog inte är rätt) var Sabinas, hon fick till att en raket som skulle gå upp i luften istället gick ner i marken. Skön tjej det där :) Just nu sitter vi i våran egna datasal på skolan, det är ju inte alla som har det. Vi skulle också vilja göra reklam för bloggen : sabinaellinor.blogg.se. Det sägs att hon bara har en läsare just nu och så kan det verkligen inte fortsätta ;) Nu ska vi äta!

Kommentarer
Postat av: sabbe

Yeah matte is in my heart ;)

2009-11-24 @ 19:44:02
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/
Postat av: sofia

hahahah zabinaaa

2009-11-24 @ 20:37:37
Postat av: sabbe

åh! förut då jag gillade zebror så sa jag till alla att de skulle skriva mitt namn med z:)

2009-11-24 @ 21:10:41
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0