Om du lämnade mig nu.



Om två dagar ska jag och Sofia Carlsson se Melissa Horn! Det kommer bli en bra kväll, jag vet det ;)

I helgen var vi ju som sagt i Hudiksvall, det är ju nästan så man känner sig lite hemma där. Det var en väldigt mysig helg, jag vet inte om man kan kalla badmintonhelger för mysiga? Men jag gör det iallafall. Imorgon har vi Öppet Hus på skolan, vi ska sjunga en sång i sporthallen, jag är lite skeptisk. Sjunga framför en massa människor och klappa i takt låter inte bra i mina öron. Jag tror jag ska satsa på att mima! Jag tycker också att Minna ska bli frisk, hon har varit borta liiite för länge nu.







Kommentarer
Postat av: Minna

Ja du det lät inte som en dum idé, tycker inte minst jag ;)

2009-11-11 @ 23:26:03
URL: http://minnachristina.blogg.se/
Postat av: jullan

hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj (:

2009-11-12 @ 21:41:27
Postat av: carlsson

IKVÄLLLLLLLLL =)

2009-11-13 @ 17:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0