Do you know what it's like to feel so in the dark?

Veckan har varit kul, jag tror jag aldrig skrattat så mycket på spanskan. Vi såg en grymt bra film på italienskan, det gräts en hel del i klassrummet då. I helgen är det Storsjöcupen, finally! Jag tror det kommer bli jättekul, det känns inte ens jobbigt att gå upp kl 7 på en lördag då.
I natt eller om ungefär åker Karro, Josefine och Caroline till France. I två veckor ska de hänga med fransmän och gå i skolan där (Dom går till 17.30 på dagarna?!) Dom ska också vara i Paris i tre dagar, jag är avundsjuk! Jaja, ni kommer få det tre bien, eller hur det nu stavas. Kom hem snart, au revoir! ♥




Kommentarer
Postat av: Karroo

Kommer sakna dig! Au revoir!

2009-10-08 @ 22:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0