Jag ska sakna dig imorgon.

Idag är en sådan dag då det snurrar runt en massa tankar i huvudet på mig, jag känner mig ganska filosofisk idag. Om det är bra eller dåligt vet jag inte :) Idag var vi på stan, jag gillar Tehusets chokladbollar. Varför äter jag inte dom oftare? Det är en av dagens stora funderingar..... Jag kanske ska skriva något om helgen också, spelet funkade rätt bra och det var en bra helg. Hudiksvall behöver inte sakna mig allt för mycket eftersom vi ska dit om två helger igen ;) Nu ska jag gå och kolla på Desperate Housewives, inte ovanligt. Det är lätt att det utvecklas ett litet beroende när man köper boxar sådär, haha inte bra.


Kommentarer
Postat av: sabbe

Hej hej Johanna:) Kan du inte skriva något:) Pretty Please! <3 :)

2009-11-05 @ 17:37:15
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0