Är du fortfarande arg?

Jag lever. Det har varit lite dåligt med uppdateringar på senaste tiden, men det är ju rätt mycket att göra hela tiden. Med skola, träningar och en del plugg går veckorna ganska snabbt. Som tur är har jag roliga klasskompisar och lärare som ibland (Idag) låter en sluta 2 timmar, då blir ens dagar mycket bättre. Idag hade vi ulimate frisbee på idrotten, det var roligare än väntat. Och Sabina, jag kommer fortsätta passa dig vare sig du vill eller inte :) Det var lugnt bättre än orientering iallafall. Förra veckan var jag först i Åre på fjällvandring, en bra dag men dåligt väder. Därefter blev det Umeå, det var kul. Jag litar inte riktigt på lokalbussarna där dock. Imorgon har vi två lektioner istället för fyra, det känns ju inte helt fel :)

Kommentarer
Postat av: fd

never trust the man with the blue bus, eller nått? kanske inte passade, whatever. voops! va snabb vi var nu då! ;)

2009-09-16 @ 22:06:03
Postat av: Minna

Varför Johanna uppdaterar så sällan:



1) Hon väntar i evigheter för hon vill ha så mycket kommentarer som möjligt på varje enskilt inlägg. Dock slutar det mest bara med att hon får gnäll-kommentarer om hur sällan hon uppdaterar. (hihi)



2) Hon har troligtvis aldrig varit en speciellt bra dagboksskrivare, och har därför lite svårt för att sätta sig och blogga hela tiden trots att hon har tid. (hihi)

2009-09-17 @ 21:19:30
URL: http://minnachristina.blogg.se/
Postat av: fd

Jag röstar på alternativ 1. Men de känns ju lite misslyckat ändå?? :) (nu förbättrar jag ju iofs statistiken....)

2009-09-18 @ 19:01:49
Postat av: Johanna

Minna, du har verkligen tänkt till märker jag ;)

2009-09-18 @ 19:07:44
URL: http://hellojohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0