The world has been wrong since you went away.

Hello, nu har det inte alls gått lång tid mellan mina två senaste inlägg. Det går framåt. Veckan har gått snabbt, precis som alla andra veckor. Men det gör absolut ingenting om kommande veckan går lite extra snabbt eftersom vi åker till Turkiet på lördag. Det ska bli grymt skönt och när jag kommer hem är det Storsjöcupen, kan inte bli bättre ;) När jag säger Storsjöcupen säger många : Men du, har den inte redan varit? I fotboll har den det, men inte i badminton. Jag kände att jag var tvungen att skriva det bara ;) Det ser jag verkligen framemot. Ikväll blir det bio, flickan som lekte med elden ska vi se. Första filmen var ju riktigt bra så förväntningarna inför ikväll är hööööga. Till sist vill jag säga att det finns människor i denna värld som gör mig så himla glad :) Det var allt för mig, nu : Mat.

Kommentarer
Postat av: Minna

JAHA, så klockan 18 bloggas det, trader :( <3

2009-09-20 @ 00:56:46
Postat av: johannab

peppa storsjöcupen! :D

2009-09-20 @ 20:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0