För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Ska försöka mig på att skriva ett inlägg efter x antal månaders paus, mest för att Sabina ska ha något att läsa!
Livet rullar som på ganska bra. Skola och träning är väl det vardagen består av. Tur att jag har mina fina vänner som sätter en liten guldkant på tillvaron, när Minna plötsligt får ett litet hyperanfall på bussen kan man ju inte tycka annat än att livet är rätt kul. En annan sak som är kul är onsdagskvällarna på Tv, först Bonde söker fru som är härligt pinsamt. Mest pinsamt. Sedan är det veckans höjdpunkt nämligen Berg flyttar in, jag vill också ha ett inflyttningsprogram och åka till Monaco. Jag måste fixa det alltså. Jag måste också sluta låta som en Tv-nörd, såjaa.
Snart ska jag, Rebecka och mormor gå och käka på Eastern Palace, mormor bjuder. Har jag sagt att jag älskar min mormor?
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Puss på dig och din uppdatering:D

2010-10-15 @ 14:05:28
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0